Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán založení společnosti se zaměřením na strategii bezobalových produktů
Horňáková, Zuzana ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá vytvorením reálneho podnikateľského plánu na založenie bezobalového obchodu v meste Topoľčany na Slovensku. Teoretické východiská sa zameriavajú na nosnú podnikateľskú myšlienku, použitých analyticko-výskumných metód v rámci plánovania a obsahom štruktúry podnikateľského plánu. Analytická časť obsahuje jednotlivé výstupy zo spracovaných analýz a výskumu, na základe čoho je následne zvolená vhodná stratégia pre začínajúcu spoločnosť v tejto oblasti. Návrhová časť rozpracováva zvolenú stratégiu do jednotlivých častí štruktúry podnikateľského plánu.
Návrh stratégie pre INGOTRANS spol. s.r.o.
Podhradská, Dominika
Cílem bakalářské práce je využitím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout strategii firmě INGOTRANS spol., s.r.o .. Teoretická část je založena na literárním přehledu, ve kterém jsou vyjmenovány a popsány důležité definice a metody strategického managementu. Ve výsledkové části je vnější prostředí prozkoumáno PESTE analýzou a Portrovým modelem pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí je zkoumáno pomocí marketingového mixu 7P. Na základě výsledků analýz jsou hrozby, příležitosti, slabé a silné stránky uspořádané do EFE a IFE matice. Faktory jsou také seřazeny do SWOT matice a jedna z nich je zvolena k realizaci. Strategie zvolená společností je ekonomicky zhodnocena.
Podnikatelský plán založení společnosti se zaměřením na strategii bezobalových produktů
Horňáková, Zuzana ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá vytvorením reálneho podnikateľského plánu na založenie bezobalového obchodu v meste Topoľčany na Slovensku. Teoretické východiská sa zameriavajú na nosnú podnikateľskú myšlienku, použitých analyticko-výskumných metód v rámci plánovania a obsahom štruktúry podnikateľského plánu. Analytická časť obsahuje jednotlivé výstupy zo spracovaných analýz a výskumu, na základe čoho je následne zvolená vhodná stratégia pre začínajúcu spoločnosť v tejto oblasti. Návrhová časť rozpracováva zvolenú stratégiu do jednotlivých častí štruktúry podnikateľského plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.